• Home
  • /
  • EMS Behandeling

EMS® Airflow behandeling

GEEN VERWIJZING NODIG

Je bent bij ons welkom zonder verwijzing van de tandarts

TOT 18 JAAR 100% VERGOED

Volwassenen tot wel 75% vergoed met aanvullende tandartsverzekering

GEEN WACHTLIJST

Na je inschrijving kun je direct
bij ons terecht

EMS® Airflow en Guided Biofilm Therapy (GBT)

Een comfortabele en pijnloze behandeling voor een schoon en fris gebit!

Dit is een moderne, niet-invasieve reinigingsmethode die gebruikmaakt van lucht-, water- en poederstralen om tandplak en verkleuringen effectief te verwijderen. Deze behandeling is bijzonder geschikt voor het reinigen van moeilijk bereikbare plaatsen tussen de tanden en langs de tandvleesrand, waar traditionele methoden zoals borstelen en flossen minder effectief kunnen zijn.

Een gemiddelde behandeling duurt ongeveer 45 minuten, afhankelijk van je situatie en mondgezondheid. 

Of u nu een grondige reiniging wilt vóór een speciale gelegenheid of regelmatige zorg zoekt om uw mondgezondheid te optimaliseren, de Airflow Prophylaxis Master behandeling is een uitstekende keuze. Ontdek zelf het verschil en voel u zelfverzekerd met een frissere, schone glimlach.

  • Effectieve reiniging: Verwijdert tandplak en aanslag grondig, zelfs op plaatsen waar andere methoden tekortschieten.
  • Veilig voor tanden: De gebruikte technologie is zacht voor het tandoppervlak en voorkomt beschadiging van het glazuur.
  • Comfort: De behandeling is over het algemeen pijnloos, waardoor het een comfortabel alternatief is voor diegenen die gevoelig zijn voor traditionele gebitsreinigingen.
  • Snel en efficiënt: In vergelijking met traditionele methoden is de Airflow-behandeling sneller, waardoor u minder tijd in de tandartsstoel doorbrengt.
EMS behandeling

De Airflow Prophylaxis Master behandeling wordt over het algemeen beschouwd als een comfortabele en pijnloze procedure, vooral in vergelijking met traditionele gebitsreinigingstechnieken zoals het krabben met metalen instrumenten. De techniek maakt gebruik van een straal van lucht, water en fijn poeder om tandplak en verkleuringen zachtjes te verwijderen zonder direct contact met harde instrumenten.

Sommige mensen kunnen een lichte gevoeligheid ervaren, vooral als ze gevoelig tandvlees of blootliggende tandhalzen hebben. Echter, de meeste patiënten melden weinig tot geen ongemak tijdens de behandeling. Als u zich zorgen maakt over gevoeligheid, kunt u dit het beste vooraf met ons bespreken, zodat er eventueel aanpassingen gemaakt kunnen worden om het comfort te maximaliseren.

Voor en na GBT behandeling

Hier rechts zie je een voorbeeld van iemand die je voor is gegaan! Een prachtig resultaat en dé manier om hardnekkige aanslag en tandsteen op een comfortabele manier te verwijderen. Wil je meer zien? We delen regelmatig behandelresultaten op onze instagram pagina.

Volg ons op instagram.

Real people.

Real stories.

Marie Mondzorg plaats foto
5.0
Gebaseerd op 66 beoordelingen
powered by Google
Henk profielfoto
Henk
2 maanden geleden
H.C. Visser profielfoto
H.C. Visser
2 maanden geleden
Ben hier voor de eerste keer geweest en geholpen naar zeer tevredenheid zijn zeer vriendelijk en de behandeling gebeurd met warm water en dat is heel prettig.
Het is een aanrader waard ga zeker naar de volgende afspraak.
Super geholpen door Ryanne.
Helen Fruytier-Bos profielfoto
Helen Fruytier-Bos
3 maanden geleden
Fijn contact
patrick van den berg profielfoto
patrick van den berg
3 maanden geleden
Anneke van Schooten profielfoto
Anneke van Schooten
3 maanden geleden
Ik ben voor het eerst bij Ryanne geweest. En ik voelde me gelijk op mijn gemak. Prettige en vakkundige behandeling met goede adviezen. Gezellige sfeer en ze legt goed uit wat ze doet. Met een schoon gebit weer naar huis.
Priscilla profielfoto
Priscilla
3 maanden geleden
Fijne plek, vriendelijke meiden die echt voorzichtig zijn tijdens het schoonmaken. De wijze van reinigen is patient vriendelijk met warm water en plak verwijderende hogedruk waardoor het een aangenamere ervaring is dan bij mijn vorige mondhygiënist
Ron Benjamins profielfoto
Ron Benjamins
4 maanden geleden
Ik ben weer perfect geholpen door Ryanne, en wat een rust straalt zij uit. Iedere keer spookt het trauma door mijn hoofd dat ik heb overgehouden aan de schooltandarts tijdens mijn jeugd, en iedere keer verdwijnt dat weer bij de rustige en pijnloze behandeling bij Ryanne. Zij is een echte professional! Marie Mondzorg is top.
Ron.
Marcel Oomen profielfoto
Marcel Oomen
4 maanden geleden
Prima en efficiënte mondzorg door een vriendelijke en attente mondhygiëniste.
Michiel Akerboom profielfoto
Michiel Akerboom
5 maanden geleden
Claartje van Doesburgh profielfoto
Claartje van Doesburgh
6 maanden geleden
Dikke aanrader!! Prachtige schone praktijk met de beste apparatuur. Ook heel lief voor kinderen en het belangrijkste: perfecte verzorging van je gebit.
Maarten Ouwehand profielfoto
Maarten Ouwehand
6 maanden geleden
Maria tandzorg heeft een professionele aanpak en je voelt er welkom.
marjon regeer profielfoto
marjon regeer
6 maanden geleden
Met de nieuwste apparatuur een mondhygiëne behandeling gehad. Er wordt met warm water gewerkt waardoor de behandeling geheel gevoelloos is. En Marja is een fijne mondhygiëniste, luistert goed en stelt je op je gemak
Carla cedee-van der Bijl profielfoto
Carla cedee-van der Bijl
6 maanden geleden
Ik ben heel goed geholpen. Ik raad het iedereen aan
Benno Vroom profielfoto
Benno Vroom
6 maanden geleden
Op een aangename manier is er gereageerd op mijn ademhaling, veroorzaakt door Covid
Rene de Smet profielfoto
Rene de Smet
6 maanden geleden
Prettige en zeer vakkundige behandelingen en goede adviezen. Hiermee worden allerlei kwaaltjes met het gebit voorkomen. Zeer aan te bevelen.
esther van weelden profielfoto
esther van weelden
6 maanden geleden
Dit was de tweede keer dat ik mijn mond heb laten verzorgen door Ryanne en ik heb nog nooit zo'n zorgvuldige en pretttige mondhygienste gehad, veel dank!
Troy Robijns profielfoto
Troy Robijns
7 maanden geleden
Onlangs heb ik een behandeling gehad bij Marie Mondzorg en ben geholpen door Marja. Ik kwam bij deze praktijk terecht omdat ik zag dat ze met Airflow werken, en dat bleek een goede keuze. Zeker een aanrader!

Ik vond de behandeling bij Marja heel prettig. Ze werkt zorgvuldig en ik ben blij met het resultaat!

Het is een mooie praktijk en ziet er schoon en verzorgd uit.

Ik blijf hier zeker terugkomen voor mijn behandelingen.
Floris Van der westen profielfoto
Floris Van der westen
7 maanden geleden
Het was weer heerlijk?
Mik Houtenbos profielfoto
Mik Houtenbos
7 maanden geleden
Marco Staak profielfoto
Marco Staak
7 maanden geleden
Deze praktijk kan ik "echt" iedereen aanraden , laatste keer werd ik geadviseerd om een bepaald spoelmiddel te gebruiken ivm zeer "erg" onrustig gebied op mijn tandvlees, een maand later zeg ik tegen mijn partner dat het door dit middel
een stuk beter gaat en op dat moment (echt heel toevallig) gaat mijn telefoon en wordt ik gebeld door de praktijk met de vraag "hoe gaat het nu een maand later met het tandvlees probleem "..., bizar dit toeval op het moment dat ik het er toevallig over heb maar wel erg betrokken en ik kon dus een positief antwoord geven.....
Saskia Rooijers profielfoto
Saskia Rooijers
7 maanden geleden
Wederom een fijne reiniging en controle van mijn gebit gehad. Rianne werkt precies en met zachte hand.
Shi Velden profielfoto
Shi Velden
8 maanden geleden
Eerste keer dat ik hier ben geweest. Vond het een hele goede ervaring, vriendelijk geholpen en een mooie praktijk!!
Claudia Bijlsma profielfoto
Claudia Bijlsma
8 maanden geleden
Zeer tevreden over de behandeling en de behandelaren. Ook de ruimte ziet er prettig uit, fijne sfeer. Ze werken zeer nauwkeurig, zachtaardig en zijn super vriendelijk! Mijn gebit voelt heerlijk schoon.
Ine Hensbergen profielfoto
Ine Hensbergen
8 maanden geleden
Uitstekende behandelaar. Heel zorgvuldig.
Vriendelijk. Ik heb niet eerder zo'n goed resultaat van een mondhygiënebehandeling gehad.
Sarah Nijssen profielfoto
Sarah Nijssen
8 maanden geleden
Vriendelijke en goede service. Ik kon op korte termijn een afspraak krijgen
fons van den bergh profielfoto
fons van den bergh
8 maanden geleden
Goede professionele vriendelijke mondzorg in een prachtige praktijk midden in Heemstede
Yvonne Altepost profielfoto
Yvonne Altepost
8 maanden geleden
Petra Van der horst profielfoto
Petra Van der horst
9 maanden geleden
Jaren ben ik bij dezelfde geweest tot ze ermee stopte, de zoektocht naar een nieuwe mondhygiënist begon en ik kon geen fijne vervangster vinden. Tot ik bij Rianne van Mondzorg kwam. Dat is pas echt mond zorg. Met zoveel aandacht en toewijding, nieuwste apparatuur, extra beetje vaseline op de lippen om het onaangename gevoel weg te halen.
Je mag zelfs je eigen muziek kiezen en meekijken in een schoon spiegeltje boven je hoofd. Heel blij mee!
Fleurien Bakker profielfoto
Fleurien Bakker
10 maanden geleden
Absoluut een aanrader! Ze nemen de tijd voor je, het is een ontspannen sfeer en er wordt met veel passie en precisie gewerkt.
Petra de Bonte profielfoto
Petra de Bonte
10 maanden geleden
Je wordt heel hartelijk ontvangen en ze doen er alles aan om je op je gemak te stellen. De behandeling vind ik nooit een pretje maar zijn doen hun best het zo prettig mogelijk te maken. Goede duidelijke adviezen
Laura B profielfoto
Laura B
10 maanden geleden
Altijd een positieve ervaring…
Bij de tandarts altijd bang voor pijn en een harde hand, alles wordt hier met een zachte hand en goede apparatuur gedaan! Alle tijd wordt genomen om alles perfect schoon te krijgen.
Marcel Van Leeuwen profielfoto
Marcel Van Leeuwen
10 maanden geleden
Een eerste behandeling bij Marie Mondzorg voor mij , een zeer vriendelijke behandeling en een prachtig eind resultaat.
Marieke Breitsma profielfoto
Marieke Breitsma
10 maanden geleden
Met een schoon gevoel weer naar buiten. Zachte behandel methode, goede uitleg en met een glimlach ?
Stefan De Vries profielfoto
Stefan De Vries
10 maanden geleden
Vakkundige mondhygiëniste - ik kreeg tips over nog betere mondverzorging - en ik werd uitermate vriendelijk geholpen.
Bart van Oerle profielfoto
Bart van Oerle
11 maanden geleden
Ard Houtenbos profielfoto
Ard Houtenbos
11 maanden geleden
Ontspannen en vakkundig.
Goed advies en vriendelijk, iets waar ik 4 X per jaar naar uitkijk!
Joke Been profielfoto
Joke Been
11 maanden geleden
Tino Wintershoven profielfoto
Tino Wintershoven
11 maanden geleden
Zeer fijne en zeer kundige praktijk met geduld en aandacht.
Stephan Kamminag profielfoto
Stephan Kamminag
11 maanden geleden
Vanaf het eerste moment dat ik binnenstapte, voelde ik me welkom. Ryanne ontvangt je altijd met een warme glimlach en stelt je direct op je gemak. Ze neemt de tijd om alles goed uit te leggen en werkt met enorm veel oog voor detail. Je merkt aan alles dat ze haar vak met passie en zorg uitoefent. Geen gehaast, maar aandacht en precisie.
Marloes Wallin profielfoto
Marloes Wallin
1 jaar geleden
Fijne kliniek voor mondzorg. Vandaar 5 sterren. Relaxte sfeer en de behandeling werd perfect uitgevoerd door vakkundige Rianne. Kom graag weer.
Wesley Hemelrijk profielfoto
Wesley Hemelrijk
1 jaar geleden
Ryanne is echt heel erg goed in wat ze doet en is heel netjes met mijn angst omgegaan. Ik werd steeds minder gespannen namate de tijd verstrek. "Ik kwam binnen als rillend rietje"
En dan het resultaat. Wauw! Ze heeft bijna 2 uur ervoor uitgetrokken. Waar vind je nog die persoonlijkheid tijdens een behandeling? Nou hier dus!
C. Helly profielfoto
C. Helly
1 jaar geleden
Ik had een mondhygiëne behandeling bij Ryanne en ben zeer tevreden. Ik voelde mij in goede en professionele handen. Mijn gebit was daarna heel schoon. Het team is heel verwelkomend en uitermate vriendelijk. Ik kan deze praktijk zeker aanbevelen!
Kwaliteit en vriendelijkheid is een 10 !
Anoniem profielfoto
Anoniem
1 jaar geleden
Mooie praktijk. Werken met een methode dat het niet vervelend is om mijn tanden schoon te maken. Een aanrader!
Alice van Liemt profielfoto
Alice van Liemt
2 jaar geleden
Vandaag voor de eerste behandeling bij Marie Mondzorg geweest. Het was een prettige ervaring van de ontvangst tot ik de deur uitging. Duidelijke uitleg wat er gedaan zou worden. En de EMS AIrflow behandeling is echt een veel fijnere ervaring dan een reguliere behandeling. Een heerlijk schoon gebit als uitkomst.
Tammo Peters profielfoto
Tammo Peters
2 jaar geleden
Ik ben heel goed geholpen door Ryanne. Doordat ze de nieuwste technieken gebruikt, is de behandeling ook een stuk comfortabeler. Fijn!
Sagit Zvi profielfoto
Sagit Zvi
2 jaar geleden
Wat een fijne praktijk! Echt een aanrader. Mijn gebit voelt zo schoon. Super fijn, dankjewel.
Ming van der Velden profielfoto
Ming van der Velden
2 jaar geleden
Voor het eerst bij Marie mondzorg geweest. Wat een fijne ervaring was dit. Duidelijke instructies gekregen en het poetsen gaat nu een stuk beter.
Jullie zien mij zeker de volgende keer weer.
Pascal Broertjes profielfoto
Pascal Broertjes
2 jaar geleden
Geweldig! Goed en vriendelijk geholpen, mooie praktijk en blij met het resultaat!
Bas Bakker profielfoto
Bas Bakker
2 jaar geleden
Top ervaring! Mijn gebit is nog nooit zo schoon geweest, en super vriendelijk!

Geef je hele gezin reden tot lachen. Meld je vandaag nog aan bij Marie Mondzorg en ervaar de beste zorg voor jong en oud!